سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

مرض های خوابیده !

 

 

آخیش

...

خفه کردم خودم و دوستا رو

بسکه هر روز عین روانی ها هی گشتم  و هی قالب عوض کردم و هی بدم اومد و هی پاکش کردم و هی .... کلافه شده بودم.

بعد از اون قالب متحرک با عکس یه گل نرگس توی گلدون ( مروبط به اون یکی  وبلاگ ! ) اینجا دیگه هیچ قالبی چشممو نگرفت. بعد بلایی سرخودم آوردم که دیگه نه می تونستم پست بنویسم نه از ریخت و قیافه قالب های جدیدی که روزی بیست بار عوضشون می کردم خوشم میومد

ولی شکر خدا  فعلا مرضم خوابید !

یا به قول یه همشهری که یه بار از بچه ش بخاطر پیله های اضافیش برای بستنی !!عصبانی شده بود و با خریدن بستنی ، به پسرش که قیافه پیروزمندانه یی گرفته بود این جمله رو گفته بود :  کِرمت نِشت ؟ و من که شاهد اون کشمکش 45 دقیقه یی بودم با شنیدن این جمله و قیافه پسرک از خنده منفجر شدم و تازه عمق متلک باباهه رو در یافتم ! ( درست مثل الان ! آره بخدا. نِشت ! )


نِشت نوشت !! :

معمولا همینه ها . یعنی یه چیزی داریم. بعد خودمون به دلایلی خرابش می کنیم.اونوقت مرض و خوره می افته به جونمون و دیگه هیچی جاشو نمی گیره و با هیچ چیزی این وسواس مسخره و این عطش سیری ناپذیر ، ختم بخیر نمیشه.چاره هم نداره  الا دست بر داشتن از خواسته های  اضافی

( یکی بیاد به صرف یه پس گردنی ملایم ! اینارو به خودمم بگه )


آقا جون !!!!  گفتم ملایم !


نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام آفتاب
واااااااااای
چه پر از انرژی شد وبلاگت
رنگای شاد و گرم......مثل آفتاب
من از این ترکیب رنگ خیلی خوشم میاد
راستی خوب چرا میزنی توذوقم واسه لباس؟
من همیشه دلم میخواست عروس پرنسسی بشم.
یه لباس پف دار با موهای جمع کرده ...... حس میکنم عروس فقط به این میگن!
از لباس های چسبون برای عروسی خوشم نمیاد .
حالا لباس گذاشتم ایده بگیرم دیگه. نرفتم بدوزمش هنوز که.
راست میگی چند تا مدل پیدا کن بگو بهم اینا خوبه!!
(قرمز خوشگله !)

سلام عروس خانوم ایشالا خوشبخت بشی
من توی ذوقت نزدم

از اون لباسا اعلام انزجار و برائت کردم!

اه اه اه
لباس پف کرده
عین منه داهاتی !!!
به من چه؟ مگه من مزون دارم ؟
تازه کی گفته تو خوشگلی؟

sara.zendegi mano hamsaram پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://zendegi-manoto.blogfa.com

vali in hame tavizE ghaleb miarzid. Ghalebet kheili khob shode!

سلام
جدی؟
یه کمی از حرصم ( از دست خودم ) با حرفت کم شد
هر چند خودمم حس میکنم قالبش قشنگه

دست سازنده ش درد نکنه
ما که ازین هنرا نداریم

هادی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام کیکاووس...چه طوری کا....اوضاع آرومه؟
پس گردنی میخوایی...بیام یکی بزنم؟....خب بابا شوخی کردم...اصلا بگو کی زدتت تا بیام نرمش بکنم.....

هادی

کاکا هادی
چه خشن شدی!
آها
چه اسم جالبی برام گذاشتی
خوبه

لیلی سا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://ghadam-ghadam.persianblog.ir

سلام...این قالب خیلی انرژی دار و خوبه که......درست مثل افتاب.......
دیگه نگرانی نداره

موافقم. خیلی پر انرژیه
واسه همین بعد از اونهمه خوره و مرض و وسواس این قالب راضیم کرد !
محتوا که نداره وبلاگم. لا اقل ظاهرشو حفظ کنم براش
( درست مث خودم )

زهرا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

هاها!
شوهرم میگه خوشگلم!!
خودم هم میگم !

هه هه
خود گویی و خود خندی؟
عجب فرد هنرمندی !!!

همون
سلیقه تون به هم میاد !

سمیرا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

حالا این کرمت نشت رو کی بهت یاددداده؟ اینورا که لر نمی بینم! بلاخره هر کاری دوست دارید با این وبلاگ بکنید تنها جایی است که اختیارش دست خودمان است

راستش یاد ندادن
خودمان بلد بودیم
آخه در کودکی کلی بهش دچار بودیم خودمان !!
ضمنا
زبان اونوری ما خیلی از زبان اونوری شما دور نیستا !!

وبلاگ؟
آره
حق با شماس
تنها جاییه که میشه هر کاری دلت خواست و هر بلایی دوست داشتی سرش بیاری
صداشم در نمیاد

نرجس شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

اینجا چقدر نوربارونه جناب آقتاب ! آدم یاد صحرا میفته و درخشش بی نهایت خورشید .... مبارکتون باشه .

سلام
تقریبا راضیم کرد که نگهش دارم
الان هم که انگار بد نشده دارم فکر میکنم که بعد از اون قالب قبلی توی اون یکی خونه...
ممنون
به نورهای معنوی ستاره های جلوی خونه شما که نمیرسه قربان

نرجس یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

ستاره های جلوی خونه من ؟!!! نورهای معنوی ؟
بی خیال آفتاب عزیز !

نگین نیست که باور نمی کنم
اونهمه نوشته ها و پست های قشنگ
اونهمه دوستای خوب و ارجمند
اینهمه کامنت های صمیمانه و دوست داشتنی

اگه نور نیستن شما بگین چی اند؟

امیر شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://tehranneshin.blogsky.com

اختیار دارید . نفرمایید
قالب به این قشنگی . نشستن به این متینی
حتما قالبهای قبلی در حد پست های شما نبوده اند
نگران نباشید . بسیار زیباست . و البته مهم مطلب است
نه رنگ قالب .
درود بسیار

خدارو شکر بجز خودم
بقیه دوستان هم پسندیدند

ممنون عزیز
مرسی که میای و نظر میدی
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد