سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

ایستاده ام !

روزگارا

تو اگر سخت به من می گیری

با خبر باش

که پژمردن من  آسان نیست !


گرچه دلگیر تر از دیروزم

گرچه فردای غم انگیز مرا می خواند

لیک باور دارم

دلخوشی ها کم نیست

زندگی باید کرد

نظرات 10 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://bluedreams.blogsky.com/

دلخوشی ها گاهی خیلی ساده اند .. امید به یه لبخند شیرین و یه سلام از یه دوست و یا یه مسیر صاف و ساده که بدون گرفتاری به مقصد برسی و یه عصر آروم ...
انتظار زیادی نیست ولی گاهی همین هم نیست ...

چه کامنت تلخی شد ....

ممنون !!!!

کامنتتون تلخی نبود
کاملا واقعی بود
انتظاراتی که گاه خیلی هم کم هستند اما همان کم ها هم نیستند !!!

گاهی یه لبخند می تونه کلی کمکت کنه
اما همون یه لبخندم دریغ می شه‌!!

شنگین کلک دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://shang.blogsky.com

درود
و سپاس از پست زیبا
شما بزرگوارید . آری زندگی باید کرد
به کوری چشم همه آنها که نتوانند دید

سلام دوست وفادار و یار پایدار
صبحت بخیر و نیکویی باد
آبی بمانی و عاشق

سهبا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

شادابی و طراوتتان در گذر لحظه های زندگی , آرزوی همیشگی من است ...
زندگی تان همیشه سبز , همیشه آبی , به رنگ کاشی های دیار دوست ...

کاشی های دیار دوست ...

اگه زیر ترمه قایمش کرده باشن چی؟

دوست من دیدنش آسان نبود
پنجره اش رو به خیابان نبود
دامنه یی داشت پر از ابشار
منتظر رحمت باران نبود
...
طرح زمینی بزنم دوست را !
دوست من هیچ جز انسان نبود


سپاس


خنکای حریم دوست
عطر خوشایندی که همیشه در آن محیط به مشام می رسد
آرامشی که ساکن دائمی آنجاست
و معنویتی که بی کم و کاست همیشه در آن موج می زند
به همراه آبی کاشی های همان دیار
تقدیم و یار همیشگیتان باد

حسرت سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.hasrat9.mihanblog.com

آفرین به این روحیه

سپاس مرد خوش قلم !

سمیرا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

گاهی لازم است تلخی را مزمزه کنیم تا بزرگ شویم پوست بیندازیم و زندگی کنیم...زندگی با سختی و شیرینی هایش زندگی است...بجنگ برای خوشبختی

سلام

من همچنان برای کامنت نویسی در وبلاگت ناموفق هستم !
:(

اما کلا با نا امیدی خداحافظی کردم!

نگار چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

بله خب , ممنون !

و دیگه اینکه , به علت در دسترس نبودن روزهای آتی , از همین حالا تا یکهفته دیگه , روزتون مبارک . امید که از این روز پدر , تا مشابهش در سال آینده , کلی روزهای خوب و خاطره های قشنگ و احساسات قشنگ تر و لحظه های ناب رو تجربه کنید توی زندگی و به عنوان یک مرد , یک پدر , یک انسان ...
روزتون مبارک جناب آفتاب .

اولا که انشاله به برکت حضور همراه اول ( و اولین همراه که کنارتونه الان ! ) هم در دسترس خواهید بود هم در همان دیار کادوی روز پدر ایشان رو دو دستی و با احترامات فائقه تقدیم خواهید فرمود !!!

ضمنا خیلی ممنون از آرزوهای خوبتون
اما...


اما بنده قبلا رفوزه شدم !

سپاس
پایدار باشید

سایه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام فکر کردم دارم به دوستان سر می زنم شما از قلم نیفتین .. ما به یادتون هستیم
پاینده باشید

سلام

این یعنی یه چیز فوق العاده و بسیار پر ارزش !!!

یعنی اینکه یه نفر آدم رو فراموش نکنه و به یادش باشه و به خونه ش سر بزنه
...
چطوری الان می تونم تشکر کنم ؟؟؟؟؟ عمرا اگه بتونم !!!
پایدار و خرم باشید

سایه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ http://bluedreams.blogsky.com/

دریاچه ی مصنوعی هتل پیام زنجان.. زیاد دور نیست ازتون !!

سپاس

نه
چندان هم نزدیک نیست !!

فرداد جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

دلخوشی ها کم نیست...
چه نا امیدی امیدارانه ای....
لذت بردم...سپاس از تو آفتاب و
سلام برادر جان
ایام به کام.

سلام
درود بر مرد لحظه ها و نکته ها

بدون استثنا برداشتت
تفسیرت
و بازتاب اینها در کامنتت متفاوت بوده و هست
همیشه اسمت رو بالای یه کامنت که می بینم
خودمو آماده خوندن کوتاهترین و در عین حال پرمعناترین کامنت ها می کنم
سرت سبز و دلت خوش باد

ثنائی فر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

آری دل خوشی ها کم نیست
آری زندگی باید کرد و برای زندگی کردن بهانه بسیار است نمی دانم چرا گاهی اصرار داریم (دارم ) چشم ها را به روی آنها ببندیم ( ببندم) ؟

سلام
ببخشید من پست قبلی رو جا موندم یه مرور کردم اما خب جا موندم دیگه اجازه هست یه کم دیر کامنت بزارم؟
( امان از دست این بچه های تنبل )

چقدر با مفهوم و بجا برخی اشاره ها را داخل پرانتز گذاشته اید
جالب بود

بله
گاهی خودمان درها را به روی زندگی می بندیم

شما هر وقت بیایید وبنویسید باعث افتخار و خوشحالی من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد