سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

زودتر بر سرم بیا


چند روزی بیشتر به چهلمین روز پرواز استاد همیشه قهرمان باقی نمونده

کیا همراهی می کنن برای برگزاری یه چهلم مختصر و مجازی ؟

منتظر نوشته ها یا ایده های شما هستم

ضمنا اصلا قرار نیست برگزاریش انحصاری دست  من باشه

فقط گفتم که ایده ها رو با هم تقسیم کنیم



نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

تقریبن نزدیک تولدشون هم هست، منم هستم البته با اجازه

استاد متعلق به همه مردم ماس
ممنون

سهبا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

ششم تیرماه روز چهلم استاد هست و دهم تیر,زادروزشان . برنامه ای اگر باشد من هم اگر باشم , هستم ...
سلام و ممنون برادر .

سلام
ممنون از یادآوری تاریخ دقیق
فعلا که منتظرم ببینم دوستان عزیز برنامه ای دارند یا خیر

ریحانه پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

کسی که این طرف خط نشسته مجنون است
- الو! سلام عزیزم! صدات محزون است
مپرس از من آواره ی خیابان ها
ز دست من دل این شهر همچنان خون است
مپرس! مضحکه مردمان این شهرم
که عقلشان همگی از حساب بیرون است
یکی به خنده می گوید: روانی است این مرد!
یکی دگر به تاسف: دچار افیون است
مپرس حال مرا زندگی خود را باش
تو نیز خسته غم و غصه هات افزون است
فقط همین که بدانی که زنده ام کافی است
چه لازم است بگویم که حال من چون است؟
نمی شود که بگویم که دوستت دارم
نمی توانم لیلی! خلاف قانون است
"محمد ضیاء قاسمی"

فقط همین که بدانی که زنده ام کافی است ؟؟؟
واقعا همین که بداند کافیست ؟ :(

___

شما برای چهلم همشهری گرانقدرتون نظری ندارین ؟

ریحانه پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

بخدا ایده ی خاصی به ذهنم نمی رسه

ولی فکر می کنم حتمن

باران جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://taranome-baran.blogsky.com

سلام دوست افتابی خوبین؟
خدارحمتشون کنه روحشون شاد
ببخشید ک مدتی سر نزدم نت نداشتم و هر وقت کامنت میذاشتم سیو نمیشد میپرید نت مشکل داشت
مرسی که سر میزنید. انشالا پستهای شادیهاتونو بذارید

سلام
متشکرم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

نت عین تریاک شده
همه مون بهش معتاد شدیم :))

همشهری استاد چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

به نظر من روز چهلم استاد همه سر ساعت خاص توی وبلاگ یکی از دویتان با هم قرار بذارن و با گذاشتن چند شعر از استاد به صورت شاید مشاعره و همچنین خوندن فاتحه برای ایشون یادی از قهرمان استاد داشته باشند
البته این فقط یک نظره...

خیلی هم عالیه
فقط یه کمی دیر شد...دوستان عملا مشارکتی نکردن
حتی برای ایده دادن
اما بازم ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

برات خصوصی نشوتم..برو بخونش

اینجا هم نمی نوشتی بازم متوجه می شدم
تو کلا عمومی نویسی تخصصته
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد