سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

ما ملت جاهل !


گاهی وقتا که توی اینترنت گشتی می زنم یه چیزایی می بینم که غصه م می  گیره یا خنده م

اما الان که داشتم همینجوری بی هدف صفحه ها رو باز می کردم یه لینک دیدم با این عنوان :


طالع بینی با کارت سوخت !  


یعنی اولش تعجب کردم . بعد کلافه شدم. بعدشم از اینکه ما انقدر جاهلیم که هر آدم کلاش و بی سوادی اینجوری داره با سو استفاده از خرافات ماها رو پشت گوش مخملی فرض می کنه بی نهایت عصبانی شدم.البته با اینهمه تنبلی و بی تحرکی که در خودمون سراغ دارم و می بینم که بجای کار و تلاش فقط چسبیدیم به ورد و دعا و جادو و جنبل ،‌نتیجه ی بهتری هم نباید عایدمون بشه ...

اما  آخه طالع بینی با کارت سوخت ؟؟؟؟؟ خدایا ما اینهمه جاهل و عقب افتاده و بدبختیم ؟؟؟؟؟؟


وقتی سر هر چهار راه به هر کسی که خودشو کج و کوله کرده به اسم کمک به گدا پول می دیم

وقتی برای هیچ تغییر و بهبود و پیشرفتی حاضر نیستیم روزی یک ساعت بیشتر کار و تلاش کنیم و ده صفحه کتاب بخونیم و از مغز آکبندمون استفاده کنیم و بجاش حاضریم چهل تا دوشنبه روزه بگیریم و چهل هفته بریم جمکران وهی دعای چهل کلید و هفت قفل رو بخونیم...کم کم احساس می کنم داریم به خدا و نعمتی به نام عقل و شعور که بهمون هدیه داده توهین می کنیم

کارت سوخت لعنتی تان لبریز باد

نظرات 10 + ارسال نظر
آتش چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ http://dideno.blogsky.com

درود
می بینم این کارت سوخت ما همین طور داره شارژ می شه پس از دعای شما بوده .
بله همین چند روز پیش من هم یک سایتی را بازکردم که
نمیگذاشت تکان بخوری تا موست حرکت می کرد یک پنجره باز می شد که میخواهی
دعای شکستن طلسم ازدواج را برات بفرستم .
دعای شکستن طلسم نیامدن خواستگار را بفرستم .
دعای .....
من هم دارم با خودم به این فکر می کنم که حتما درجامعه ما این چیز ها آنقدر طرفدار دارد ه که براش
این سایتها و تبلیغات هست .
به امید بالارفتن سطح آگاهی جامعه مون

آفرین جناب ستاریان عزیز !

انقدر ملت ...ما خریدار و طرفدار این خزعبلات هستند که این اراجیف هم تولید و منتشر می شه
وگرنه همین مزخرفات رو توی انگلیس بگن یه کتک مفصل هم می خورن یا تبدیل می شن به جوک پایان هفته !

ولی ما...

ضمنا اون زیاد شدن موجودی کارت شما مال اینه که دارین از کارت من مصرف می کنین قربان !
چرا نمیارین پسش بدین ؟ باک بنزینمون رژیم اجباری بهش نمی سازه

ری حان چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

به رسم صبر، باید مرد آهش را نگه دارد
اگر مرد است، بغض گاه‌گاهش را نگه دارد
پریشان است گیسویى در این باد و پریشان‌تر
مسلمانى که می‌خواهد نگاهش را نگه دارد

عصاى دست من عشق است، عقل سنگدل بگذار...
که این دیوانه تنها تکیه‌گاهش را نگه دارد

به روى صورتم گیسوى او مهمان شد و گفتم
خدا دل‌بستگان روسیاهش را نگه دارد

دلم را چشم‌هایش تیرباران کرد، تسلیمم
بگویید آن کمان‌ابرو سپاهش را نگه دارد

شعر از: محمد دربان

+(یکمی بی ربط)

درست شب اول رجب دو دل بودم...فال حافظ گرفتم...اومد :ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد.

نمیدونم امید داشتن به جواب تقال خوبه یا نه، ولی حس امیدواریش قشنگه :)))

ما آدما وقتی عاجز میشیم از دست سرنوشت میریم پی خرافات....به هر چیزی چنگ میزنیم ...دست خودمون هم نیست و لذت میبریم ازش !

سلام
ممنون
دقیقا حق مطلب همینجاست :

" دست خودمون هم نیست و لذت میبریم ازش ! "

آتش پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ http://dideno.blogsky.com

اومدم بگم من آتش هستم
داداش مصطفی ، داداش بزرگه هست
اما حالا که صحبت کارت سوخت شما شد
دیدم فرقی نمیکنه ما سری ازهم سواییم
همان ستاریان درسته !

خیلی خیلی مخلصیم جناب آتش خان ستاریان صاحب کارت سوخت !



کارت سوخت چیه ؟ شما جون بخواه عزیز

آقای نوستالژی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.hasrat9.mihanblog.com

آقا یه کم توضیح میدادی بفهمیم چه شکلیه خب...
من خودم الان 21 لیتر بنزین هفتصدی دارم و رنگ کارتم هم قرمزه! میخواستم بدونم با این وضعیت اگر شغلم رو عوض کنم چه نتیجه ای حاصل میشه!!

شما یه مسافرت کاری در پیش داری
یه شووَر خوب هم گیرت میاد
دوتا پسر کاکل زری هم براش به دنیا میاری
حالا 10 لیتر رد کن بیاد

مه سو یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ب.ظ

اینقدر حرصم می گیره از اینهمه ورد و طالع و ....
گاهی برای خنده و شوخی می شد بخونم طالع بینی رو...ولی دیگه بعضیا شدیدا باورش دارن!!!!!و زندگیشون رو برپایه ی اون بنا می کنن که به نظرم اشتباهه...کاملا اشتباهه....

اشتباه ؟
اشتباه نیست
فاجعه س !!!

بخدا ما لیاقت پیشرفت نداریم ما ملت خرافی و نادان و ...

جوجه اردک زشت دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام بزرگمرد برکه و برنو

ملتی که تکامل دوره اساطیری در وجودش شکل نگرفته باشد نمی تواند وارد دوران دیالتیک شود اتفاقی که در اروپا -که مدیون یونان است- اساطیر در یونان رشد که یافت مردمش توانستند اندیشه وگفتگو کنند اما در ایران و مصر به دلیل دو جنگ خاص این دوره تکمیل نشد اینست که ما هنوز یک وجه پنهانمان در دوره اساطیر سیر می کندومدام همه چیز را از ماوراء میخواهیم
خودمن در مهمانی ها انواع فال را میگیرم محض کنجکاوی خودم...از آنجایی که زندگی همه ما شبیه هم پیش میرود حرفام مورد تصدیق قرار میگیره-متاسفانه-
ملتی که نداند چطورباید بیندیشد اسیر رمالان و ...
به قول دولت آبادی عزیز:
ملتی که فارسی حرف بزند.انگلیسی نسخه بنویسد وعربی دعا کند ازاین بهترنمی شود

سلام عزیزترین رفیق بهاری
دقیقا حرف آخر را اول زدی
ملتی اسیر رمالان می شود که با اندیشه نسبتش بلا نسبت باشد !
مردمی که برای اتفاقات فردا ( و لابد و ناگزیر اتفاقات هم باید خوشایند باشند! ) نقشه و برنامه که ندارد هیچ ! دلش را هم به پیشگویی رمال و کف بین و فالگیر خوش کرده ، خورشید فردایش طلوع نخواهد کرد
شب اندیشه ی ما را خورشیدی نیست
یونان اساطیر را رشد داد تا گفتمان و تعقل را بهبود ببخشد
ما خرافات را بسط دادیم تا ریشه ی در سیمان نشسته مان ، به امید معجزه ! خشک و سفت شود

جوجه اردک زشت دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ق.ظ

راستی عزیز من!

امثال بنده که نه خودرو داریم نه کارت سوخت میشه با کارت ملی یا یارانه فال بگیریم
بعد میگن چرا جوون مردم معتاد میشه این نوع تحقیر کردن باعث میشه
تا این حد شرمسار نشدم ای خدا چرا کارت سوخت ندارم؟

حالا برادر من می خوای ده لیتر به ما هبه نکنی چرا اون سوناتای زرشکی رو ته پارکینگ حاشا می کنی ؟
چی ؟ مال خانومه ؟
خوب
باشه
قبول
از کارت سانتافه تون 10 لیتر بدین... بنزین با بنزین که فرقی نمی کنه ما می خوایم یه چیزی بریزیم توی باک این لگن که چرخش بچرخه
مثل همون چرخ معروف که خیلی چیزای بی ادبی توش ریختن و هنوزم می چرخه

آتش سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ http://dideno.blogsky.com

سلام
صبح بخیر و عید مبعث بر شما و خانواده گرامی
مبارک باشه

سلامی با تاخیر و پوزش
عید مبعث بر جنابعالی و عزیزانتان نیز مبارک باد
سرتان سبز

نیسا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

کاملا درسته.
همین چندوقت پیش کسی رو دیدم که واسه حل مشکل ماشین سنگینش که مدتهاست دائم خراب میشه و درست بشو هم نیست متوسل به دعانویس هایی شد که بابت هر دعا مبلغ های نجومی میگیرن.
جالب اینجاست که درحد مطب یه دکتر خونه ی همیچین افرادی شلوغ میشه و واسه هر دعایی هم یه نرخ میزنن!

حالا جواب هم گرفت ؟ ماشینش درست شد ؟

ماها بعضی چیزایی که سرمون میاد حقمونه

...
شایدم تمام چیزا !!

نیسا یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.parvaze-lahzeha.mihanblog.com

نه جواب نگرفت. دعانویس بهش گفته بود باید سه مرحله بیای اون فقط یه مرحله رفته بود چون باید کلی هزینه میکرد.
اما کلا به طرز عجیبی شدیدا به این مسائل اعتقاد دارن!!!!

راستی آهنگ و مطالب وبلاگتون قشنگه.
اگه اجازه بدید لینکتون میکنم.

به قول یکی از همین معتقدین :
آدم اگه جواب بخواد باید اعتقاد داشته باشه !!!!

باید هی بره و هی بیاد تا بالاخره جواب بگیره !

جالبه که 300 بار هم می رن و دست خالی بر می گردن و باز هم راه خونه خلق خدا رو با راه خونه خود خدا اشتباه می گیرن !!

آهنگ و مطالب وبلاگ ؟ خواهش می کنم. لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد