سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

دست دعا...آفتاب مهر



سلام

هر گاه عزیزی بیمار است یا عزیزم بیمار

هر گاه دست و دلم  می لرزد و برای شفای کسی  رو به دعا می آورم

نا خوداگاه این دو عبارت آسمانی دلم را آرام می کند:

"امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء "

و

"یا من اسمه دوا و ذکره شفا"


مادر یکی از نزدیک ترین دوستانمان در همین وبلاگ ( همه میشناسیدش ) بیمار است 

اگر هنوز حرمت دوستی را پاس می داریم و دلمان به یاد بیمارانمان می تپد وقت  وقت دعاست

یا حق

نظرات 18 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://shadowplay.blogsky.com/

"یا من اسمه دوا و ذکره شفا"

ممنون از همراهیتون

انشاله بحق آل محمد وجودتون دور از هر گزند باشه

ثنائی فر چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

حمد شفایی برای شفای این مادر عزیز بر لب جاری
به امید اینکه پست بعدی خبر خوب سلامتی کامل ایشان باشد

سلام و درود

سلام سرکار خانوم ثنایی همیشه مهربان
ممنون
پروردگار تمامی بیماران را شفا و درمان کامل بده
انشااله

مریم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

اللهم اشف کل مریض

انشا اله

شما؟

...
آها .

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

مادر....زیبا ترین واژه آفرینش ...
تمام افلاک به احترام قدم های او قیام میکنند...
...
سلام کاکای خودم...خوبی ...من واسه همه مادرا دعا کردم بخصوص مادر دوستمون.....ایشالا هر چه زودتر خبر خوشیش بهمون میدی...
چه خبر ار خودت؟کیفت کوکه؟راستی اون بالا بالاها هوا چه جوره ...ما این پایین مایینا که عصرا با استین کوتاه میریم بیرون...

سلام
فقط میتونم ازت تشکر کنم
همین و همین
خدا هرگز دلت رو نلرزونه و همیشه عزیزانت سالم و تندرست باشن
یا حق

امیر شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://tehranneshin.blogsky.com

من نیز دعا می کنم
اگر آبرویی باشد و دعابه جایی رسد و کاری برآید
دعا می کنم برای ایشان و همه مادران
امید که هرچه زودتر بهبود یابند

بزرگترین لطفی است که در حق من و دوستان میکنید

خدا آبرویتان را دوچندان کند انشا اله

سهبا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

اگر بدانید چه کردید با من ؟ هنوز و هیچگاه فراموش نمیکنم محبتتان را مهربان برادرم ... ممنونم .
در پناه خدای مهربانی , همیشه سالم باشید و پرتوان . خداوند سایه پدر و مادر عزیزتان را مستدام بدارد بر سرتان .باز هم ممنونم .

سلام
چیزی برای نوشتن ندارم
شرمساری ام مانع نوشتن است
در پناه حق پایدار و سربلند و سلامت باشید

مذاب ها یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://mozabha.blogsky.com

خداوندا تو را به حرمت همه ی رنج های مادر، و همه ی شب نخوابی هایش و وسعت بیکران مهر بی پایانش ، این مادر و همه ی مادران بیمار را شفا عنایت فرما که هیچ فرزندی به تعبیر زیبا و عمیق حسین پناهی عزیز، به بهشت نمیرود اگر مادرش آنجا نباشد.

سلام داداش گل من
نوشته هات واقعا آدمو یاد طلای مذاب میندازن
چه دعای زیبایی
چه بیان زیباتری
چه دل مهربان و پر عاطفه یی
خداوند آنچنان انوار بی پایان برکت و سلامتی را نثار خود و عزیزانت کند که هرگز نیش گزند آفات لرزه ای بر روح زیبا پسند و پر عاطفه ت نیفکند
سبز سبز باشی عزیز

سارا.:: زندگی من و همسرم::. یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ http://zendegi-manoto.blogfa.com

ان شا الله که خدا شفا بده

ان شا اله
ممنون
و
خدای ناکرده اگر شما نیز در بین دوستان و اقوام فرد بیماری دارید به برکت تمام ائمه اطهار خداوند شفا عنایت فرماید
سپاس از دعای خوبتان

یگانه دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
یعنی شما اقای xنیستید؟
من که حسابی گیج شدم..

Me Too

شب های نقره ای دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://silvernights.blogsky.com/

امیدوارم خدا شفاشون بده
از صمیم قلب دعا می کنم براشون
پاینده باشید و دلشاد آفتاب عزیز

درود بر ئاگرین عزیز و قلب مهربونش

ممنون داداش

زهرا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

یادمه یه شب بابام توی پذیرایی خواب بود و منم همونجا بودم. یهو بابا ناله کرد. فکر کنم خواب بد دیده بود.
یهو قلبم از جاش کنده شد.
یعنی تمام غصه ی عالم به دلم نشست که خدایا اگه بابام چیزیش بشه...............

فراموش نمیکنم اون حس رو.
خدا ایشالا سایه ی مادر پدرهارو هر چه بیشتر بالا سر بچه هاشون نگه داره.
خدا ایشالا به مصلحت خودش این مادر رو هم شفا بده. آمین

الهی آمین

من واقعا از اینهمه حس خوب دوستان عزیزی که اینجا دارم نمیدونم چه جوری تشکر کنم

فقط می تونم دعا کنم خدا همیشه و همه جا نگهبان و مواظب عزیزانتون باشه و صد سال عمر با عزت بهشون بده
ممنون زهرای خوب و مهربون

لیلی سا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://ghadam-ghadam.persianblog.ir

انشالله زوده زود خوب شن...انشالله

سلام
ممنون
بازم ممنون

سمیرا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

مادران بهانه آفرینشند و هرگاه یکیشان تبدار باشد همه می شکنیم...خداکند این مامان خوب که من خیلی دوستش دارم هم زودتر شفا بگیره

خداوند عزیزان شما
بهانه های آفرینش شما
و
واسطه های آفرینش شما
و کلا هر کسی رو که خیلی دوست دارین براتون نگهداره انشا اله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام کاکاجونم...
چی شد حالش بهتر نشد؟مگه قرار نشد خبری شد خبرمون کنی؟

سلام هادی گلم
ببخشید
کوتاهی از من بود و لطف و مهربونی از تو

به لطف خدا بهترند
ممنون از اینهمه خوبی که در وجود نازنینت جمع شده

سبز باشی کاکا

فندق شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://mieistorie.persianblog.ir

انشالله که زود زود شفا بگیرند ...
در ضمن محض خاطر شما آپ فندقانه کردیم ... به رسم قدیم...

سلام
ممنون

یگانه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

سلاممممممممممم

علییییییککککک

یگانه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

اقای سرزمین افتاب
دوما سلام
اولا شما که مامانبزرگ من رو نمی گید؟؟
چهارما شما اسم ندارید؟اخه اقای سرزمین افتاب گفتن سخته..
سوما شما کی هستید؟میشه بگید؟
لطفا...
لطفا..
لطفا.

دوما علیک
اولا نه دیگه اونقد !!!
چهارما چرا...آهان. خب آقای ضربدر چشه ؟؟؟ به این نازی!
سوما بله میشه. میگم من کی هستم
من منم !!

خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم

سارا.:: زندگی من و همسرم::. چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://zendegi-manoto.blogfa.com

اگه تونستید یه سر بیاید وبلاگم... شاید استقبال کردید

سلام
با احترام تمام
حتما میام
اصلا همین الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد