سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

حی علی ...



فقط دعوت می کنم همین الان این پست رو بخونید

سایه سار زندگی این بار بر خلاف همیشه

از قالب مدارا و مراقبت بیرون اومده و یه بار هم که شده پشت اسم و عنوان هذیان  حرفهای واقعی زده

چقدر حرفهای درست و جالبی هم زده

جا نمونید لطفا :


http://sayesarezendegi.blogsky.com/1391/07/16/post-588

نظرات 13 + ارسال نظر
سهبا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

یعنی واقعا اولین باره از قالب مدارا و مراقبت اومدم بیرون ؟! اونوقت یعنی چی این مراقبت و مدارا ؟


یعنی اونوقت من با اینهمه شرمندگی چی کنم برادر ؟

۱-

یعنی گاااااااهی
البته فقط گاهی
آدم ترمزی که جلوی حرفهای قلمبه شده ی دلش گذاشته رو بر می داره
و اونوقت حرفای جالبی زده یا نوشته می شه

مثل اون عصیان و گلایه یی که چند وقت پیش یه دیوانه به یه دوست گفته بود و ...


۲-

شرمنده ماییم که جز همین مختصر کار درخوری از دست کوتاهمون بر نیومده

یا علی

بزرگ سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://navan1.blogfa.com

رفتیم
خواندیم
آمدیم اینجا

درود بر خاک قدم دلاور مردی از دیار غیورپرور لرستان
چه بروید
چه بیایید
قدمتان روی چشم ماست برادر خوبم

بزرگ چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ http://navan1.blogfa.com

لرستان؟؟؟؟؟؟؟؟
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگو!!!!!!!!
من لرستان نیستم

نهاوند مال کدوم استانه پس؟ من فکر کردم توی محدوده استان لرستانه
حالا استانش خیلی مهم نیست
همینکه جزو اقوام خوب و بزرگ لر هستید کافیه

بزرگ پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://navan1.blogfa.com

نهاوند جز استان همدانه
نهاوندیها لر نیستند
نهاوندیها نهاوندین
زبانشان لری نیست نهاوندیه
زبان نهاوندی همانند زبان فارسی دری و پهلویه

آقا من تسلیم
از اطلاعات مفیدتون هم ممنون


من الان یاد گرفتم که زبان نهاوندی هم بدون وابستگی به سایر زبانهای اصلی و عمده در کشورمون داریم


حله قربان؟

سهبا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

میگما برادر , آقا بزرگ خیلی بزرگند , هم دلشون , هم خودشون ! از من می پرسین سربه سر ایشون نذارین که خطرناکه ! محض تایید میتونین از امپراطور بهار هم سئوال بفرمایید !

ما دربست مخلص آقا بزرگ هم هستیم
حرفی زدم مگه ؟

سهبا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

و بعدتر اینکه نمیدونم یهو چرا یاد این شعر افتادم :
کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش , کی روی , ره ز که پرسی , چه کنی , چون باشی ؟

اونوقت به نظرتون این پست بس نیست ؟ مردم میخوان جا بمونن اصلا , چیکارشون دارین آخه ؟
جون من یه پست قشنگ از خودتون بذارین ....

نمیشه
نمی دونم
شاید...

فریناز شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

چرا به روز نمی شوید؟
دی دینگ دینگ

سلام
انشاله بزودی.

ثنائی فر شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام و عرض درود و ادب و اعلام حضور

از اون پست زیبای سهبای عزیز یه کم جا موندم دیر رفتم اما برای عرض ادب رفتم

سلام
خوش آمدید
پست جالبی بود
مناجات با خالق اما به شکلی جدید

مریم یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

از اینجا رفتیم اونجا و دوباره برگشتیم اینجا
خلاصه بروبیایی داشتیم که بیا و ببین
سلام
من اون پست رو خیلی دوست دارم اصلا یه حال و هوای عجیبی به آدم دس میده با خووندنش

سلام
پست جالبی بود
مناجات با خالق اما به شکلی جدید

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام کاکا....چه خبرا..من اون جوری ها که تو میگی هم خوش سلیقه هم نیستم.....
این پست هم رفتم خوندم واقها قشنگ بود مثل خود تو...

حی علی الجنون

سلام هادی جون
خوبی؟
وقتایی که نمیای دلم برات تنگ می شه

تو خودت پست هات کم قشنگ نیستن
ممنون که اومدی و یادی از ما کردی
کار جدید چی داری؟
منتظرم ها

ریحانه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

لینک یک آهنگ گذاشتم تو وبم حدس میزنم خوشتتون بیاد
دعوتید به شنیدنش

کد آهنگ وب من مدتیه از کار افتاده ویرایشش هم که کردم کار نکرد !

کلا با این قالب هیچ آهنگی بیش از یه ماه کار نکرد

ریحانه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

ولی آهنگو بدون گذاشتن کدش تو وب هم میشنه شنید یک پاپ لاتینو محشره

لینک آهنگ وبلاگت رو نتونستم پیدا کنم

ریحانه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ


ببخشید میشینه
و همچنین یونانی

احتمالا همون می شه درسته
نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد