سرزمین  آفتاب
سرزمین  آفتاب

سرزمین آفتاب

فرق...فرق...فرق

- وقتی تخم مرغ بخاطر نیرویی از بیرون  می شکنه ٬ یه زندگی به پایان می رسه

- وقتی تخم مرغ بخاطر نیرویی از داخل  می شکنه  ٬ یه زندگی آغاز می شه


پس تغییرات مهم و اثرگذار همیشه باید از درون آدم شروع بشه





پی نوشت:

برای بعضی ها فرقش فقط اینه: شام نیمرو بخورن ؟یا جوجه؟ 


نظرات 6 + ارسال نظر
فریناز جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

با این جساب جوجه رو ترجیح بدیم که دو تا زندگی ایجاد بشه
مگه نه؟

خدا کنه نگاه همه نگاه از درون به بیرون باشه نه نگاه بیرون به درون

ثنائی فر شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ

خرد شدن و شکسته شدن از بیرون هم سرآغاز است برای آغازی متفاوت شاید
سلام حال دل رو به راه باشد همیشه که به راه نبودنش هم دنیایی دارد عجیب

به راه نبودنش ممکن است عجیب باشد اما خوب نیست

سهبا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

بالاخره تکلیف ما چیه این وسط ؟ نیمرو بخوریم ؟ از داخل بشکنیم یا از بیرون ؟! اونوقت زندگی مون تغییر میکنه یعنی ؟
( وای که چه لوس شدم من ! اه اه !!!)

بستگی داره توی زندگی اصلا دنبال تغییر و بهبود باشیم یا نه
به قول اهالی ایزو : بهبود مستمر !

اونوقت تخم مرغ و سایر قالبها خیلی تفاوتی ندارن
مهم قید هاست که باید از جلوی پامون برداشته بشن

یه مسافر پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

وای خدای من....
سوتی....

کل این شعر میگه "Whenever I'm alone with you"
بعد اینجا عنوان پست شده "I'm alone with you"

اختلافشون عین شمال و جنوبه

تفاوت "وقتی با تو تنهام" و "با تو تنهام" از زمین تا آسمونه

معصومه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://masoomtaren.blogfa.com/

به نام خدا
دعای دوری از بلا و حاجت روا شدن در ایام پایانی ماه ذی الحجه

نیت کنید:
سبحان الله یا فارج الهم و یا کاشف الغم فرج همی و یسر امری و ارحم ضعفی و قلةحیلتی و ارزقنی من حیث لا احتسب یا رب العالمین

پیامبر(ص) فرمودند:هر کس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می شود...

ممنون
خدا در همه کارهاتون فرج و گشایش نصیبتون کنه

زینب پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://inrouzha.mihanblog.com

جالب بود اما حالتهای دیگه ای هم هستا!
یه ذره به موضوع بی ربطه
اما این مطلبو که خوندم یاد تخم مرغی افتادم که از داخل نشکسته بود

من از خارج شکوندمش و توش یه جوجه نارس مرده بود
جوجه ای که نتونسته بود راه رو تا آخر بره و از تو بشکونه و زندگی شو آغاز کنه

تازه یاد جوجه ای هم افتادم که با بدبختی تخمو میشکونن میان بیرون
اما مرغه میزنه لت وپارش میکنه

شایدم شما تخم رو شکستین و جوجه بدبخت به فنا رفته !


بچه ها شیطنت زیاد می کنن

من بچه که بودم ...با ساتور گردن 6 تا از جوجه های عموی کوچیکم رو زدم !! ( بخدا بچه بودم...همینجوری بخاطر بازیگوشی بود...) بعد که عمو و عمه م گریه کنان رفتن پیش بابام و چغلی کردن... یه کتک مفصل خوردم تا بجای یه خاطره ، دوتا خاطره داشته باشم !

آها...بعدش بابا پول داد رفتن 8 تا جوجه برای خودشون خریدن...نامردا دوتا هم اضافی کاسب شدن...فقط من باید کتک می خوردم ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد